Konverzačný chatbot je komplexná softvérová platforma, ktorá dokáže komunikovať zrozumiteľným jazykom s Vašimi klientami alebo zamestnancami.
Vďaka štandardu NLP = Native Language Processing = vie porozumieť aj v prípade nepresného = hovorového prejavu klienta / zamestanca, alebo štandardných typo chýb pri písaní.
Či hovoríme chatbot, mailbot alebo voicebot, v každej situácii dokáže efektívne automatizovať procesy a nahradiť ľudskú pracovnú silu. Stačí aby porozumel požiadavke a dokáže nielen poradiť, ale aj vyžiadať si chýbajúce údaje, zabezpečiť ich distribúciu do ďalších systémov, predpripraviť formuláre, pomôcť pri ich vypisovaní, pomôcť v procese predaja, podpory alebo pri obyčajnom získavaní informácií.
Tento asistent sa neunaví – je k dispozícii 24/7 a neustále sa učí.
Eliminácia rutinných a monotónnych operatívnych činností, fokus zamestancov na riešenie komplexných problémov, ktoré vyžadujú ľudský faktor.
Štandardizácia, automatizácia a zrýchlenie procesu vybavovania požiadaviek.
Vďaka architektúre riešenia a modulárnosti je systém možné napojiť na existujúce podnikové systémy.
Prehľadný a komplexný reporting.
Zvýšenie zákazníckej spokojnosti a dostupnosť podpory 24/7.